Pozycjonowanie

W zależności od potrzeb można określić zasięg pozycjonowania. Podczas pozycjonowania stron dążymy do osiągnięcia jak najlepszych miejsc w wynikach wyszukiwania na ustalone słowa kluczowe. Działania dotyczą wyników naturalnych czyli tych, które znajdują się pomiędzy stronami, które posiadają wykupione reklamy Google AdWords. W połączeniu z odpowiednią optymalizacją strony osiągniemy nie tylko dobre pozycje, ale również odpowiedni wygląd w wynikach wyszukiwania. W przypadku sklepów prowadzących sprzedaż wysyłkową, czy też firm oferujących usługi na odległość, najlepszym rozwiązaniem będą frazy ogólne. Warto przy tym pamiętać, iż Google identyfikuje adres IP z którego wysłane zostało zapytanie i może prezentować wyniki niektórych firm lokalnych.

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne wiąże się z uściśleniem obszaru naszych działań. Może przykładowo określić województwo lub też okoliczne miasta. W wynikach wyszukiwania będą prezentowane także wizytówki firm oraz ich oceny. Przykładowo mała firma budowlana, może poszukiwać zleceń w obrębie województwa, czy też kilku okolicznych miast. Pozycjonowanie, dzięki odpowiednim frazom, pozwoli skupić się na rynku lokalnym.

Czytaj dalej…

Pozycjonowanie zagraniczne

Możliwe jest pozycjonowanie stron kierowane na zagraniczne wersje

wyszukiwarki, możemy kierować naszą stronę na wybrany kraj lub też kraje których mieszkańcy posługują się danym językiem. Na lokalizację naszej strony w wynikach dla

konkretnego kraju ma język strony czy domena. Możemy również w

narzędziach dla webmasterów ręcznie ustawić kraj.

Czytaj dalej…

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Swoją oddzielną charakterystykę ma pozycjonowanie sklepów,

gdzie szczególną uwagę poświęcamy konkretnym produktom, lub też

grupom produktów. Analiza sklepu, przygotowanie zestawu słów

kluczowych, sprawdzenie opisów towarów jest bardziej czasochłonne,

niż w przypadku wizytówki firmy.

Czytaj dalej…

Ile czasu trwa pozycjonowanie strony?

Trudno jednoznacznie określić czas, w jakim pozycjonowana strona znajdzie się w TOP10 wyników wyszukiwania. Starsze strony, do których prowadzą już linki, przykładowo z for internetowych czy stron social media, zazwyczaj szybciej reagują na działania pozycjonerskie, natomiast nowe strony mogą wymagać więcej czasu. Należy także wziąć pod uwagę czas potrzebny na zoptymalizowanie strony, ustalenie szczegółów związanych przykładowo z optymalizacją treści. W pierwszej kolejności na dobrych pozycjach pojawiają się frazy łatwiejsze, bardziej szczegółowe opisujące dany towar, czy usługę. Należy brać pod uwagę fakt, iż pozycjonowanie to działania długofalowe i nie należy się spieszyć, przykładowo poprzez zbyt agresywne linkowanie na najważniejsze frazy. Wstępne określenie czasu odbywa się po analizie strony.

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Cena zależy od złożoności prac, ilości ustalonych fraz czy ich konkurencyjności. Wycena pozycjonowania uwzględnia także wszystkie prace poprzedzające. Jest to szczegółowa analiza strony, analiza słów kluczowych, czy optymalizacja (oczywiście zmiany na stronie mogą zostać wprowadzone przez webmastera lub właściciela strony, według wskazówek). Często webmasterzy i właściciele stron nie przywiązują odpowiedniej wagi do treści strony. Zatem często kolejna rzecz to przygotowanie dobrych tekstów na stronę, w przypadku małej firmy usługowej o zasięgu lokalnym, może to być tekst na stronę główną – wizytówkę. Można także przygotować treści, dla różnych podstron szczegółowo opisujących poszczególne usługi. W przypadku sklepów mogą to być opisy działów, czy też konkretnych produktów. Najlepsze treści tworzy się na podstawie szczegółowej analizy fraz, tak aby zawierały odpowiednie słowa kluczowe lub ich odmiany. Kolejnym krokiem może być optymalizacja, pod względem technicznym, potrzeba do tego doświadczenia, nawet w przypadku stron na skrypcie WordPress należy dobrze dobrać wtyczki, skonfigurować je, a następnie przetestować. Wszystkie wprowadzane zmiany dostosowuje się do wytycznych Google. W kolejnym kroku należy opracować strategię pozyskiwania linków i rozpocząć dalsze prace. Liczba czynników wpływających na koszt pozycjonowania strony jest tak duża, iż nie można określić ceny bez wstępnej analizy. Wycenę można uzyskać poprzez Formularz kontaktowy.

2008-2019 Websy.pl

Polityka prywatności

DANE FIRMY:

Websy.pl Gerard Miłosz

ul. Żeromskiego 11/13

24-100 Puławy

NIP: 716-254-81-05

KONTAKT:

Darmowa wycena

kontakt@websy.pl

+48 697-715-522